Contact opnemen
Hieronder vindt u links naar de formulieren die u op deze website direct kunt invullen. Wij verzoeken u vriendelijk de formulieren te gebruiken voor het doel waar ze voor bedoeld zijn. Via Mijn Visser kunt u uw afspraken inzien en wijzigen, vloeistoffen bestellen en jaaroverzichten inzien.
Veelgestelde vragen
- Heeft u een Visser Serviceabonnement? Voor bestellingen onder de € 30,- brengen wij € 7,95 in rekening. Voor bestellingen boven de € 30,- betaalt u geen verzendkosten.
- Heeft u geen Visser Serviceabonnement? Dan betaalt u altijd € 7,95 verzendkosten per bestelling.
Wij streven ernaar om vloeistoffen die in de webshop vóór 12.00 uur besteld zijn diezelfde dag nog te versturen. Wanneer er onduidelijkheden zijn met betrekking tot uw bestelling, dan probeert ons servicebureau diezelfde dag nog telefonisch contact met u op te nemen.
Vanwege het wereldwijde gebrek aan productiecapaciteit kan het zijn dat u langer op uw bestelde artikelen moet wachten dan gebruikelijk. Wij proberen bij langere levertijden altijd een alternatief product aan te bieden.
Uiteraard is het mogelijk om een afspraak te verzetten als de eerder gemaakte afspraak u niet meer uitkomt. Graag verzoeken wij u dit tijdig aan ons te melden, uiterlijk 24 uur van tevoren, via telefoonnummer 088 900 80 80. Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij tijd voor u. Zegt u een afspraak niet of niet tijdig af, dan zijn wij helaas genoodzaakt de kosten van een controle in rekening te brengen. De actuele tarieven vindt u op onze pagina Oogzorg tarieven.
Als wij persoonsgegevens moeten opslaan, gebeurt dit altijd binnen een sterk beveiligde omgeving. Als u onze website formulieren invult, gebruiken wij uw persoonsgegevens alleen om contact met u op te nemen. Het kan voorkomen dat wij uw geboortedatum nodig hebben om er zeker van te zijn dat wij de juiste gegevens erbij halen. In onze privacyverklaring leest u hier meer over.
