Bestelformulier vloeistoffen

Is uw vloeistof (bijna) op en wilt u nieuwe bestellen? Door onderstaand formulier in te vullen zorgen wij ervoor dat de door u gewenste vloeistof zo spoedig mogelijk wordt opgestuurd naar uw huisadres. In het formulier kunt u ook een afwijkend bezorgadres opgeven. Informatie over portokosten vindt u in de Veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Prijslijst

Visser Contactlenzen

De beste oplossing, de beste zorg.

Veelgestelde vragen

  • Wij streven ernaar om vloeistoffen die vóór 12.00 uur worden besteld, diezelfde dag nog te versturen, samen met de bijbehorende factuur. Wanneer er onduidelijkheden zijn met betrekking tot uw bestelling, dan probeert ons servicebureau diezelfde dag nog telefonisch contact met u op te nemen.

    Vanwege het wereldwijde gebrek aan productiecapaciteit kan het zijn dat u langer op uw bestelde artikelen moet wachten dan gebruikelijk. Wij proberen bij langere levertijden altijd een alternatief product aan te bieden.

  • De portokosten bij een bestelling bedragen € 7,95. Cliënten met een Visser Serviceabonnement betalen geen portokosten wanneer het orderbedrag € 30,- of meer is.

  • Als wij persoonsgegevens moeten opslaan, gebeurt dit altijd binnen een sterk beveiligde omgeving. Als u onze website formulieren invult, gebruiken wij uw persoonsgegevens alleen om contact met u op te nemen. Het kan voorkomen dat wij uw geboortedatum nodig hebben om er zeker van te zijn dat wij de juiste gegevens erbij halen. In onze privacyverklaring leest u hier meer over.

  • Als u bij aflevering van een postpakket niet thuis was, deed PostNL tot 1 juli 2022 een briefje in de bus om u te laten weten waar het pakket gebleven was (bijvoorbeeld terug naar het depot, bij de buren, bij een afhaalpunt). Deze service is per 1 juli 2022 stopgezet. Als u een PostNL account heeft, krijgt u per e-mail of via de app een bericht. Als u geen PostNL account heeft en PostNL geen e-mail adres of telefoonnummer van u heeft dan wordt er nog wel een briefje achtergelaten. Ook bij medische zendingen wordt er nog een brief achtergelaten. Wij vragen u vriendelijk hier rekening mee te houden als u op een bestelling van Visser Contactlenzen zit te wachten. U kunt de PostNL app gratis downloaden in de Play Store (Android-apparaten) of in de App Store (iPad/iPhone).

Staat uw vraag er niet tussen?

Graag vragen wij u rekening te houden met eventuele portokosten. Cliënten met een Visser Service abonnement betalen bij een bestelling van € 30,- of meer geen portokosten.

Update vloeistoffen (28/09/2023)

Niet leverbaar:

  • Everclean Plus flessen & kwartaalpakketten
    • Alternatief bij zachte lenzen: Easysept
    • Alternatief bij vormstabiele lenzen: Mark’Ennovy peroxide
    • Alternatief bij scleralenzen: Mark’Ennovy peroxide*
      *Heeft u Mark’Ennovy peroxide nog nooit eerder gebruikt? Neem dan contact op met het servicebureau 088-9008080.
  • Eye Doctor Oogmaskers
    • Alternatief is Blepha Eyebag
  • Oté One Step
    • Alternatief bij zachte & vormstabiele lenzen: Easysept
    • Alternatief bij scleralenzen: Mark’Ennovy peroxide*
      *Heeft u Mark’Ennovy peroxide nog nooit eerder gebruikt? Neem dan contact op met het servicebureau 088-9008080.
  • Oté Saline ampullen
    • Alternatief is Alcon Saline ampullen 30x15 ml

Uit het assortiment:

  • Lensmatje

Leveren op een PostNL pakketpunt niet mogelijk
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te laten leveren bij een PostNL pakketpunt.

Drukte bij PostNL
Op dit moment heeft PostNL te kampen met extreme drukte. Hierdoor lopen veel leveringen vertraging op. PostNL doet haar uiterste best om de vertragingen in te lopen maar de drukte kan ervoor zorgen dat ook uw bestelling bij Visser Contactlenzen langer onderweg is dan u gewend bent.